Najnovšie recenzie zo sekcie Projektory

BenQ MP615P

BenQ MP615P

Anonym Anonym

Pridané: 30. júla 2010

90%

• Je kvalitný

Výkonný projektor BenQ MP615c je ideálne riešenie pre malé zasadacej miestnosti.Tento model sa pýši vysokým kontrastom v pomere 2600:1.Tieto vysoké kontrasty sa prenášajú do jasne definovaných detailov a širší palety farebných rozdielov titulkov, dôsledkom čoho je text ostrejší, jasnejší a ľahko čitateľný.Iste oceníte dostatočné rozlíšenie 800 X 600 s presným zobrazením farieb a detailov.Projekčná žiarovka 2700 ANSI umožňuje skvelé sledovanie obrazu aj v miestach s denným osvetlením.Technológia DLP pomáha znižovať celkové náklady na vlastníctvo a poskytuje spoľahlivý, verný obraz, ktorý obstojí v skúške časom.Projektory BenQ pre svoju prevádzku nepotrebujú filter vzduchu, čím odpadá jeho čistenie a výmeny.Nevykoná sa niektoré úkony, je menej požiadaviek na technický personál a šetrí sa tak náklady firiem a škôl.Vďaka použitiu technológie DLP sú prakticky imúnne voči slabnutia farieb - žlutozelenému nádychu, ku ktorému sú niektoré projektory po určitej dobe prevádzky náchylnéOdporúčam.

Acer X1261

Acer X1261

Anonym Anonym

Pridané: 30. júla 2010

100%

• Cenovo je výhodný

Je to velmi dobrý projektor.Cenovo atraktívny projektor zaručujúci kvalitnú projekciu s dokonalým podaním detailov aj pri premietaní na farebné steny vrátane podpory NVIDIA 3D vision. Projektor je kompaktný a poskytuje natívne rozlíšenie 1024 x 768. Rozlíšenie XGA projektoru X1261 umožňuje dosiahnuť ostrého a presného zobrazenia detailov. Farby sú živé a úplne prirodzené vďaka technológii Acer ColorBoost II +, svetelnému toku 2500 ANSI lumenov a kontrastnému pomeru 3700:1. Technológia ColorSafe zaisťuje stálosť farieb, a teda prispieva k dokonalému obrazu aj pri dlhšom používaní projektora.Ďalšie technológie pre úsporné riešenie zaisťujú životnosť lampy až 4000 hodín, zníženie spotreby energie v úspornom režime a automatické vypnutie po uplynutí vopred nastavenej doby, počas ktorej neprichádza vstupný signál. Klávesa Empowering na diaľkovom ovládači zabezpečí okamžitý prístup k rýchlemu nastavenie výkonu, obrazu a časovača.

BenQ W5000

BenQ W5000

Anonym Anonym

Pridané: 25. júla 2010

90%

• Možnosti nastavenia
  • Skvelý obraz
  • Kvalitné spracovanie
  • Horizontálne Lens Shift
  • Nemá VGA / DVI-I
  • Cena

Projektor má ostrý obraz s výborným kontrastom i farbami. Dúhový efekt je minimálny, čo je rozhodne prínos. Horšie je to so šumom, aj ten je však pre bežnú domácu projekciu prijateľný. Mínus si BenQ W5000 odnáša predovšetkým za možnosti polohovania, chýba mu horizontálne Lens Shift, za malý zoom a za absenciu VGA vstupu. BenQ W5000 rozhodne patrí k tým drahším projektorom na trhu, ale svoju cenu bez väčších problémov určite obháji.Obraz projektora je výborný. Farby sú prirodzené a je možné ich ľahko prispôsobiť. Projektor zvláda bez problémov svetlé aj tmavé odtiene. Kontrastné scény projektora tiež problém nerobia. Detaily sa nestrácajú ani v jednom prípade.Môžem ho odporučiť ako výborný filmový projektor pre náročnejších no aj menej náročnejších užívateľov podobných produktov ktorý su ochotný si za kvalitu,design a výkon celkovo priplatiť nemalé peniaze.

BenQ MP512ST

BenQ MP512ST

Anonym Anonym

Pridané: 25. júla 2010

80%

• Krátka projekčná vzdialenosť
  • Mobilita
  • Chýba Lens Shift a optický zoom
  • Nízke rozlíšenie

Kvalita zobrazenia nie je príliš vysoká. Projektor má nízke rozlíšenie v pomere strán 4: 3.Čierna farba je síce naozaj tmavá, ale tmavé odtiene silne splývajú. Kontrast je vysoký a pre primárne určenie, mobilné prezentácie v neuzavretých priestoroch,sú výborné. Farby nepatria k najpresnejším, ale majú vďaka DLP technológii slušnú hlbku.Rainbow effect je prijateľný a po pár minútach ho prestanete vnímať, objavuje sa zriedka.Prezentacie vyzerajú na projektore dobre. Sú ostré a v neuzavretej miestnosti čitateľné. Neoddiskutovateľnú výhodou je možnosť premietať už od 50 cm. Citeľne mi však SHAZ nielen Lens Shift, ale aj optický zoom.BenQ MP512 ST nie je zlý projektor, ale jeho jediným naozajstným plusom je schopnosť premietať z krátkej vzdialenosti.Ak nemáte túto potrebu, potom celkom iste nájdete lepši projektor, či už s nižšou cenou, lepším obrazom alebo nižšou hmotnosťou. Celkovo môžem projektor odporučiť pre mobilné prezentácie. Pre statické umiestnenie alebo iné použitie nájdete celkom určite lepšie modely.

BenQ SP831

BenQ SP831

Anonym Anonym

Pridané: 25. júla 2010

60%

• lacná a výkonná lampa
  • Solídny obraz
  • Cena

BenQ SP831 má vrchol svojej slávy za sebou. Projektor nezaostáva technologicky, HDMI sa dá obísť pomocou DVI-I, rozlíšenie je dostatočné pre prakticky akúkoľvek činnosť a kvalita obrazu je stále nadpriemerná, avšak cena projektora je mimo možnosti prístroja. Za podobnú cenu zoženiete projektor s Full HD od rôznych výrobcov a to vrátane BenQ W5000. Opomenie Ak cenu, je BenQ SP831 špičkový HD projektor s výkonnou a lacnou lampou.Hluk projektora je vysoký, v ECO móde znesiteľný, ale na plný výkon je projektor naozaj počuť. Zároveň s tým teda zákonite vydáva aj veľké množstvo tepla a menšie miestnosti veľmi rýchlo vykúri. Obrazovo nemám, čo by som BenQ SP831 vytkol, ale pre prenos obrazu mi chýba HDMI. Je tiež škoda, že výrobca, keď už osadil analógový výstup, neurobil to isté s digitálnym DVI-I (alebo DVI-D). Napriek tomu som rad aj za ten analógový.

BenQ W1000

BenQ W1000

Anonym Anonym

Pridané: 23. júla 2010

90%

• Prijateľné prevádzkové náklady
  • Dobrý obraz
  • Cena
  • Full HD sa na prezentácie nehodí

Prístroj ako taký ma veľmi potešil a ukázal, kam je výrobcom smerovaný. V kategórii domáce kino projekcie zaujíma pozíciu stredného prúdu (mainstream), čo znamená mierne nadpriemerné parametre za prijateľnú cenu. Perfektná kvalita obrazu, ktorá je daná pokročilými DLP technológiami spolu s Full HD rozlíšením, je pre filmy naozaj veľmi vhodným riešením. Pre použitie v business segmente sa však až tak nehodí. Pri prezentáciách by vám veľmi vysoké rozlíšenie pravdepodobne vadilo z dôvodu malicke veľkosti všetkého písma, rovnako tak už spomínaná nízka svietivosť by pre prezentáciu za denného svetla nebola ideálna.Slušný počet vstupno / výstupných portov (vrátane dvojiceHDMI) je ďalším drobným plusom a naozaj moderný design s perfektným dielenským spracovaním kvalitu len podčiarkujú.Ja go doma mám a vôbec niesom sklamaný.

Acer H5360

Acer H5360

Anonym Anonym

Pridané: 23. júla 2010

80%

• 3D Vision a DLP 3D
  • Cena za 3D riešenie
  • Absencia tlačidiel na projektore
  • Iba HD Ready

Chcete si naozaj užiť 3D Vision alebo DLP 3D a nevadí vám vydať dohromady sumu ktorá sa pohybujú okolo 600€ (za okuliare i projektor)? Potom pre vás mám skvelé riešenie v podobe Acer H5360, ktoré vám prinesie síce len priemerné vlastnosti tak z pohľadu obrazu, tak aj konštrukcia apod, ale na druhú stranu vás ako jeden z mála projektorov presunie do 3D dimenzie. Vzhľadom na blížiaci sa nástupu 3D filmov a stále rastúcemu počtu úspešných 3D Vision herných titulov sa dá očakávať, že tento projektor nezostane ležať v kumbálu, ale bude aj hojne využívaný.Drobné nedostatky z pohľadu osobitného diaľkového ovládača, jednoduchého prevedenie a veľmi skromného počtu vstupných portov, potom tu máme zaujímavý projektor, ktorý za prijateľné financie poskytne naozaj príjemný 3D zážitok.Skutočne odporúčam 3D našencom ale aj tým ktrí si chcu pozeranie naplno vychutnať.

BenQ W600

BenQ W600

Anonym Anonym

Pridané: 14. júla 2010

80%

• kvalitný obraz a zvuk
  • vysoká cena

Dizajnovo sa jedná o veľmi vydarený projektor. Kvalita obrazu je tak isto na veľmi dobrej úrovni, či už sledujete projektor cez deň, alebo v noci. Vstavané reproduktory sú tiež celkom fajn, ale tu je jasné, že nenadchnú filmového fanatika, ktorý si projektor radšej pripojí k domácemu kinu. Ale jednako sa jedná o veľmi zaujímavé riešenie pre domácu zábavu, s bohatými možnosťami pripojenia video zdrojov.Ak ste však nenáročný divák, tak treba uznať, že reproduktory hrajú celkom slušne. Také správy alebo seriál Mafstory si na nich v pohode pozriete. Ale ako vravím. Hollywoodsky trhák si na tom nevychutnáte tak , ako keď máte projektor pripojený k domácemu kinu, prípadne k PC.Samozrejme nechýba ani vstup pre klasické S-Video, no a ako malý bonus tu nájdeme USB vstup. Takže ako vidno, do projektora BenQ W600 zapojíte skutočne čokoľvek na čo si spomeniete. Od vášho PC či notebooku, až po fotoaparát či kameru

BenQ MP772ST

BenQ MP772ST

Anonym Anonym

Pridané: 14. júna 2010

90%

• vysoka svietivost aj kontrast
  • zivotnost lampy
  • rozlisenie
  • nizka hlucnost
  • 16,7 miliardy farieb
  • kvalitny reproduktor
  • hmotnost
  • len jeden HDMI port
  • absencia DVI-I portu

Na tomto projektore sa mi paci vysoky kontrast a svietivost. To je dolezite hlavne v presvetlenych miestnostiach, kde by mohol byt obraz koli ostremu svetlu nejasny. Co sa tyka zivotnosti lampy, ta sa pohybuje na urovni 4000 hodin v ekologickom a 3000 hodin v standardnom rezime. Priaznive sa mi zda aj rozlisenie. Za tak vysoku ceny by som vsak ocakaval DVI-I port a aspon dva HDMI porty, aby sme zariadenia nemuseli odpajat a pripajat vzdy, ked chceme pouzit ine. Prijemne ma prekvapil reproduktor s vykonom 2x5W. Za dalsie minus povazujem aj mierne vyssiu hmotnost. Vzhlad ale hodnotim pozitivne. Projektor odporucam narocnejsim uzivatelom, ktori si radi uzivaju kvalitne filmy vo svojej obyvacke.

Epson EH-DM3

Epson EH-DM3

Anonym Anonym

Pridané: 14. júna 2010

100%

• vysoka vydrz lampy
  • nizka cena
  • hmotnost az 4.2 kg
  • nizke nativne rozlisenie
  • trochu nizsia svietivost

Epson EH-DM3 je podla mna projektor, ktory je vhodny viac do skol, ci firiem, ktore potrebuju prezentovat svoje produkty a prezentacie a nezalezi im az tak na kvalite obrazu. Na druhej strane projektor ponuka nadstandardnu vydrz lampy a priaznivu cenu. Za minus povazujem nizku kvalitu obrazu, ktora na filmy v rozliseni Full HD urcite nepostacuje. Projektor je vybaveny jednym HDMI portom, USB 2.0 portom typu A aj B, RGB portom... Za priaznivu povazujem aj hlucnost, ktora sa pohybuje pod urovnou 28 dB, co je uroven, ktoru v miestnosti s par ludmi, ci s zapnutym zvukom z filmu ani len nepostrehnete. CO sa tyka rozmerov, su trochu vacsie ako sa patri a zodpoveda tomu aj hmotnost a celkovy dojem z projektoru nie je velmi prijemny. Tento projektor odporucam hlavne firmam a skolam, ktore nemaju velky rozpocet na techniku tohoto druhu.

BenQ W1000

BenQ W1000

Anonym Anonym

Pridané: 14. júna 2010

90%

• technologia BriliantColor
  • vysoka kvalita obrazu (Full HD 1080p)
  • 2 HDMI porty
  • nativne rozlisenie 1600x1200
  • svietivost len 2000 ANSI jednotiek
  • hmotnost 3,4 kg

BenQ W1000 je splneny sen kazdeho milovnika filmov ci naruziveho hraca hier. Vdaka technologii BriliantColor prehrate filmy v rozliseni Full HD 1080p v takej vysokej kvalite, ze sa Vam bude zdat, ze sedite v najmodernejsom kine. A to neprehanam, zazitok je to naozaj nezabudnutelny. Pozitivne hodnotim aj 2 HDMI porty, takze nemusite prehadzovat kable medzi zariadeniami. Vdaka tomu, ze W1000 pouziva 10 bitove kodovanie farieb, dokaze spracovat cez miliardu farieb. Zivotnost lampy povazujem za dostatocnu v porovnani s ostatnymi zariadeniami. Toto zariadenie za nimi vsak mierne zaostava, co sa tyka svietivosti. Ta je mierne pod priemerom. To je poda mna jedine dolezite minus tohto zariadenia a s ohladom na ostatne parametre je zanedbatelne.

BenQ MP670

BenQ MP670

Anonym Anonym

Pridané: 31. marca 2010

90%

• veľmi kvalitný obraz
  • podpora LAN pripojenia
  • nízka hmotnosť projektoru
  • zabudovaný HDMI konektor
  • dostatočná životnosť lampy (4000 hodín)
  • nízke prevádzkové náklady
  • malá hlučnosť prístroja
  • výborná podpora zo stránky technickej podpory výrobcu

Projektor BenQ MP670 vychádza z prirodzených potrieb používateľov pri prezentáciách. Vznikol z požiadaviek školskej praxe a vyznačuje sa veľmi kvalitným obrazom. Prístroj podporuje LAN pripojenie, ktoré istotne ocení nejeden používateľ. Projektor sa dobre prenáša, pretože má nízku hmotnosť (približne 3 kg). Pre vyššiu kvalitu zobrazovaných videí výrobca použil i zabudovaný hdmi konektor. Samotná prevádzka prístroja nie je veľmi nákladná. Výrobca uvádza životnosť lampy približne 4000 hodín, čo je v praxi reálne dosiahnuteľná hodnota. Ovládanie je prirodzené, zakladá sa na prirodzenej následnosti jednotlivých úkonov. Pri spustení je projektor veľmi tichý, vôbec neruší samotnú projekciu. Na stránke výrobcu je uvedený i kontakt na technickú podporu zariadenia, ktorá sa vyznačuje veľkou snahou výrobcu o skutočnú zákaznícku podporu. Odporúčam zakúpiť hlavne do školských zariadení a edukačných centier.

Acer P7270i

Acer P7270i

Anonym Anonym

Pridané: 31. marca 2010

100%

• výborný HD video výstup - jednoducho FULL
  • wifi pripojenie (umožňuje rýchly a bezdrôtový prenos video signálu)
  • HDMI konektor
  • nízka hlučnosť prístroja
  • príťažlivý dizajn skrytý v jednoduchých líniách
  • kvalitná značka - ACER
  • priemerná výdrž životnosti lampy (len 2000 hodín)

Kvalitný projektor s úžasnou farebnosťou a vhodným kontrastom 2300:1. Má výborný HD video výstup, ktorý symbolizuje pokrok full hd vo svete projektorov. Pre uľahčenie práce s videom a prenosom údajov disponuje i wifi pripojením, vďaka čomu je možné bezdrôtovo premietať video súbory. Vzhľadom na kvalitné rozlíšenie má zabudovaný i hdmi konektor. Príťažlivý dizajn značky Acer vychádza z jednoduchých línií, ktoré sa tvarovo ponášajú na jednoliaty celok známy zo sveta počítačov, v ktorých sa výrobca Acer rovnako pohybuje. Projektor má nízku hladinu hlučnosti - len 29 decibelov. Jednoznačne výborné hodnotenie však mierne zhoršuje iba priemerná výdrž životnosti lampy - 2000 hodín.

BenQ W600

BenQ W600

Anonym Anonym

Pridané: 31. marca 2010

100%

• dvojnásobný HDMI vstup
  • relatívne dlhá výdrž životnosti lampy
  • primeraná spotreba
  • dobrá dostupnosť servisnej starostlivosti
  • nenáročný na údržbu
  • nízke ceny náhradných súčiastok
  • cena prístroja adekvátna kvalite zobrazovacej schopnosti

Projektor BenQ W600 disponuje hneď dvojicou hdmi vstupov, ktoré je možné využiť na pripojenie rozličných multimediálnych zariadení. Okrem klasického pripojenia na notebook alebo stolný počítač je možné pripojiť projektor aj na herné konzoly a multimediálne prehrávače. Projektor má dobré rozlíšenie s kontrastom 3000:1 a výbornou zobrazovacou schopnosťou najmä v strednej úrovni tónov. Relatívne dlhá výdrž životnosti lampy (výrobca udáva až 4000 hodín v ECO režime) a primeraná spotreba prístroja svedčia o dobrej investícii, ktorú istotne nepredraží ani prípadná kúpa náhradných súčiastok. Projektory BenQ majú zabezpečený širokú sieť autorizovaných servisov, takže i napriek proklamovanej kvalite sa netreba báť prípadnej návštevy servisu, ktorý bude istotne vo vašom okolí. Prístroj je nenáročný na údržbu a cena prístroja je adekvátna kvalite obrazu.

Epson EH-DM3

Epson EH-DM3

Anonym Anonym

Pridané: 22. marca 2010

80%

• Spolahlivy, vyborna podpora formatov, pekny dizajn, jednoducho ovladatelny..
  • uroven cierne podavanej farby nie je velmi kvalitna, ale myslim, ze postacuje..

Multifunkcne vybavene zariadenie so sirokou podporou formatov, obraz by mohol byt o tosku lepsi, ale v principe postacuje.

3M MPro 120

3M MPro 120

Anonym Anonym

Pridané: 19. februára 2010

30%

• kompaktne rozmery, vhodne na prehravanie doma v uplnej tme
  • Slaby vykon lampy - nevhodny na firemne prezentacie, ak ich nerobite v uplnej tme
  • slabucke reproduktory - vo vacsej miestnosti s viacerymi ludmi ho nepocut
  • Neustale sa preklapa na nejaku stranu - stojan nie je umiestneny tak, aby bol vyvazeny.

Vcera som ho objednala do firmy, dnes som si ho vyzdvihla. Otestovala som to v zasadacke, kde na zatienenie pouzivame biele interierove vertikalne zaluzie, ktore dokazu namiesto tmy vykuzlit maximalne tak polosero a na bielej stene sme nevideli takmer nic. Okamzite som ho bola vratit spat a vymenila ho za klasicky projektor. Tych 120 lumenov je mimo tmy absolutne malo na prezentacie.
Ak nerobite prezentacie v uplnej tme, absolutne nevhodny.
Zabudovane reproduktory maju slabucky vykon, takze vo vacsej miestnosti pri viacerych ludoch ho nepocut.

Panasonic PT-AX200E

Panasonic PT-AX200E

Anonym Anonym

Pridané: 2. júla 2009

100%

• spickovy obarz
  • nastavenie objektivu
  • 2 zoom
  • aj 1080p prevzorkovane
  • game mode
  • senzor na okolite osvetlenie
  • neviem

Základ vychází z přechozí verze a je stále dobrý. 3LCD technologie
obrazu poskytuje velmi dobrý stabilní obraz. Nevýhodu LCD jen tradičně představuje horší kontrast. Panasonic proto už do předchozího projektoru nasadil dynamickou clonu, která okamžitě upravuje jas produkovaného obrazu
. Samozřejmě u více širokoúhlých filmů (2,35 : 1) si horního a dolního pruhy v jasnějších scénách všimnete, přesto tento neduh Panasonic velmi účinně potlačuje.

Polohování obrazu usnadňuje joystick vpravo od objektivu, díky kterému lze pohybovat obrazem bez zkreslení v rozsahu 63 % svisle a 25 % vodorovně. Dobře tak umístíte obraz přesně na plátno. Projektory s pevně nastavenými čočkami ale mívají obraz výš, pokud plánujete projektor používat příležitostně jen položený na stole, obraz nebude tak vysoko jako u projektoru s pevnou optikou.

Z dokumentace lze vidět, jak lze s obraz nastavit, případně jak velký obraz můžete mít při různé vzdálenosti projektoru od projekční plochy
Druhý HDMI konektor využijete především při současném připojení herní konzole a videopřehrávače. Samozřejmě nechybí ani komponentní konektory nebo D-Sub a jednoduché video. Z pohledu ovládání nemám s HDMI sebemenší problém, instalace je také velmi jednoduchá. Vzniká tu jen logický problém, jak vést zvuk. Projektor nemá žádný reproduktor, ani výstup zvuku. Zvuk tedy musíte vést přímo z přehrávače analogovou nebo digitální cestou. Při předpokládaném využití pro domácí kino lze využít HDMI vstup a výstup na AV receiveru. Ten už většinou bývá vybaven minimálně dvěma HDMI vstupy, tudíž není nutné je množit na projektoru. Dva HDMI konektory proto jsou jistě více než jeden konektor, praktický přínos ale zase tak extrémní není.

Ovládání na horní straně je velmi jednoduché
Při přepnutí do herního režimu projektor upraví gama křivky a podání barev pro výraznější podání tmavých odstínů a lepší rozlišení jednotlivých barev. Díky tomu je obraz lépe čitelný a také díky vnitřní optimalizaci cesty signálu je odezva obrazu od akce svižnější. Samozřejmě zážitek z hraní na obří ploše je nádherný, narazíte jen na dražší provoz. Zatímco u zhlédnutí filmu můžete čas projektoru dobře hlídat, při použití na počítačové hry letí čas podstatně rychleji. Proto má větší smysl brát v úvahu i cenu za projektorovou lampu, která se zde pohybuje kolem 9 000 Kč s udávanou výdrží 2 000 h v běžném provozu.

Na projektoru se mi velmi líbil filmový režim, který dokáže odstranit pulldown z prokládaného signálu a rekonstruovat tak původní plynulost filmových záběrů. Použít jej ale můžete jen u prokládaného vstupu (například 1080i), nativní režim projektoru 720p tuto funkci neumí.

Při každodenním používání projektoru jsem oceňoval zejména vynikající aktivně svítící dálkové ovládání s vhodně navrženými tlačítky. Bohaté možnosti dodatečných úprav obrazu můžete navíc uložit do uživatelských nastavení. Při udávané hlučnosti 25 dB v úsporném režimu projektor výrazně neruší, přesto ale bezpečně poznáte rozdíl mezi běžícím a vypnutým projektorem i bez koukání na plochu.

Hlavní konkurenční výhodou oproti jiným projektorů tu tak je druhý HDMI konektor a vylepšená podpora pro hraní her. Rozlišení 720p je pro herní konzole dostatečné, naprostá většina her totiž není navržena pro vyšší rozlišení. Byť u filmů již můžete pošilhávat po 1080p projektoru, cenový rozdíl mezi tímto špičkovým 720p a základním 1080p projektorem vás přesvědčí, že i s 720p se dá velmi dobře žít.

Zobrazujem 381 - 397 zo 397 recenzií 1...16 17 18 19 [ 20 ]